Subject: FW: Soojuse liitumistasu
From: "Pille Pettai-Stasiulis | LEVIN" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Thu, 10 Oct 2024 11:31:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kahjuks ei ole saanud allolevale küsimusele vastust. Tegemist ei saa olla
selgitustaotlusega vaid ikka teabenõudega, sest Konkurentsiamet ei pea
vastust analüüsima ja teab vastust küsimusele, miks kodulehel vastav info
puudub, Tänan.

Lugupidamisega,

Pille Pettai-Stasiulis

Vandeadvokaat    /    Sworn advocate
Partner    /    Partner

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]    /   Tel: (+372) 686 0000    /
<https://levinlaw.ee/files/Pille%20Pettai,%20ABL.vcf> vCard

Advokaadibüroo LEVIN OÜ
Maakri 19/1, 10145 Tallinn, Estonia    /    Tel:  <tel:+372%20686%200000>
(+372) 686 0000

<https://www.google.com/maps/place/Maakri+Torn/@59.4333011,24.7597419,19.2
5z/data=!4m8!1m2!2m1!1smaakri+19%2F1!3m4!1s0x4692935f869756bf:0x49fb838aaa
00dd5f!8m2!3d59.43331!4d24.7596836> Location on map    /
<http://www.levinlaw.ee/> www.levinlaw.ee

From: Pille Pettai-Stasiulis | LEVIN
Sent: kolmapäev, 2. oktoober 2024 11:19
To: [email-masked]
Subject: Soojuse liitumistasu

Tere,

Uurin, kas soojuse (kaugküte)  liitumistasu arvutamise metoodikat ei ole
välja töötatud ja Konkurentsiametiga kooskõlastatud? Muude energialiikide
osas on selle kohta info teie kodulehel olemas, puudub ainult soojuse
kohta vastav info.

Tänan!

Pille Pettai-Stasiulis

Vandeadvokaat    /    Sworn advocate
Partner    /    Partner

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]    /   Tel: (+372) 686 0000    /
<https://levinlaw.ee/files/Pille%20Pettai,%20ABL.vcf> vCard

Advokaadibüroo LEVIN OÜ
Maakri 19/1, 10145 Tallinn, Estonia    /    Tel:  <tel:+372%20686%200000>
(+372) 686 0000

<https://www.google.com/maps/place/Maakri+Torn/@59.4333011,24.7597419,19.2
5z/data=!4m8!1m2!2m1!1smaakri+19%2F1!3m4!1s0x4692935f869756bf:0x49fb838aaa
00dd5f!8m2!3d59.43331!4d24.7596836> Location on map    /
<http://www.levinlaw.ee/> www.levinlaw.ee